Gjendjet e shqetësimit: Kur trupi dhe mendja nuk mund të qetësohen

Tensioni i brendshëm, ndjenja e të qenit i mbingarkuar dhe frika për të mos i përmbushur pritjet e askujt na vjedhin gëzimin e ditës. Përveç kësaj, në kohë të trazuara shpesh na mungon koha për t'u çlodhur dhe tërhequr forcën për kërkesat e përditshme. Shkaqet e nervozizmit dhe shqetësimit ndryshojnë, por pasojat janë pothuajse… Gjendjet e shqetësimit: Kur trupi dhe mendja nuk mund të qetësohen

Trajnimi Autogenic

Trajnimi autogjenik është i njohur për shumë njerëz. Në shoqërinë e sotme, presioni i kohës, stresi dhe stresi i përhershëm janë gjithnjë e më shumë shkaktarë të sëmundjeve mendore dhe sëmundjeve fizike. Marramendje, lodhje ose depresion janë shembuj të pasojave të mundshme të kësaj stili jetese. Kjo është arsyeja pse është edhe më e rëndësishme të marrësh kohë rregullisht dhe të pushosh siç duhet. Termi … Trajnimi Autogenic

Trajnimi autogenik si metodë e relaksimit

Trajnimi autogjenik është një metodë relaksimi e bazuar në ushtrime mendore dhe kërkon shumë përqendrim. Këto ushtrime mendore përbëhen nga të ashtuquajturat formula. Këto janë fjali që recitohen pa pushim gjatë trajnimit autogjenik. Ato kanë për qëllim të nxisin një gjendje pushimi të thellë dhe të ndërgjegjshme, e cila ka efekte pozitive afatgjata në… Trajnimi autogenik si metodë e relaksimit

Udhëzimet | Trajnimi autogenik si metodë e relaksimit

Udhëzime Trajnimi autogjenik duhet të kryhet një ose dy herë në ditë për disa muaj në mënyrë që të ketë përparim. Ai përbëhet nga dy faza: Niveli i ulët dhe niveli i sipërm. Fillestarët fillojnë me nivelin më të ulët, i cili përbëhet nga shtatë formula. Sidoqoftë, jo të shtatë formula përdoren drejtpërdrejt. Ata fillojnë me formulën e parë, e cila… Udhëzimet | Trajnimi autogenik si metodë e relaksimit