Ushtrime në vendin e punës

Në shumë profesione, periudhat e gjata të ulur në tavolinë në të njëjtën pozitë përcaktojnë rutinën e përditshme të punës. Në shumë raste, nuk ka mundësi për të lëvizur midis punëve. Ky tendosje e njëanshme shpesh çon në tension në muskujt e qafës dhe shpinës, shkurtimin e muskujve dhe dhimbjen e kyçeve. Me ushtrime të thjeshta në vendin e punës, të cilat… Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për qafën | Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për qafën Shtrirja e muskujve të qafës Më shumë ushtrime mund të gjenden në artikull Ushtrime kundër dhimbjeve të qafës Pozicioni fillestar: ulur drejt në një karrige zyre, duart mbështetur në kofshë Ekzekutimi: anoni kokën në anën e djathtë derisa të ndjeni një ndjesi shtrirjeje në anën e majtë, mbajeni këtë pozicion për… Ushtrime për qafën | Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për stomakun | Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për stomakun Vishni këmbët Shtyjeni murin larg Ushtrime të tjera: stomaku/këmbët/fundi/shpina Pozicioni fillestar: uluni drejt në karrigen e zyrës, mbajeni në anën e pasme të karriges me duart tuaja nëse është e nevojshme Ekzekutimi: tërhiqni të dy këmbët njëkohësisht në mënyrë që kofshët të lirohen nga mbështetja,… Ushtrime për stomakun | Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për menaxhimin e stresit në vendin e punës | Ushtrime në vendin e punës

Ushtrime për menaxhimin e stresit në vendin e punës Frymëmarrje alternative nga yoga Relaksim progresiv i muskujve Të gjithë muskujt e trupit tendosen njëri pas tjetrit për 30 sekonda dhe pastaj qetësohen përsëri Trajnimi autogjenik, zvogëlimi i stresit - ndihmë përmes fizioterapisë Pozicioni fillestar: ulur i qetë por i drejtë në një karrige zyre, gishti tregues dhe i mesëm… Ushtrime për menaxhimin e stresit në vendin e punës | Ushtrime në vendin e punës

Sjellje miqësore prapa

Termi "sjellje miqësore me shpinën" i referohet sjelljes në jetën e përditshme dhe ushtrimeve për të parandaluar problemet e shpinës dhe për të lehtësuar ankesat ekzistuese. Njerëzit që qëndrojnë shumë dhe për një kohë të gjatë në jetën e përditshme ose kryejnë lëvizje monotone të njëanshme duhet t'i kushtojnë vëmendje një qëndrimi miqësor me shpinën. Njerëzit që ulen për një kohë të gjatë në punë… Sjellje miqësore prapa

Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

"Një shpinë e bukur gjithashtu mund të kënaqë". Një shpinë e stërvitur mirë dhe e përcaktuar kështu jo vetëm që korrespondon me idealin tonë të bukurisë, por gjithashtu ka një rëndësi të madhe për gjendjen tonë shëndetësore. Muskujt e shpinës sigurojnë një qëndrim të drejtë - por ato gjithashtu na mundësojnë të kryejmë lëvizjet e ndryshme të ngarkesave të shpinës dhe jastëkut. … Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

Shtrijeni muskujt e shpinës me ushtrime specifike | Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

Shtrini muskujt e shpinës me ushtrime të veçanta Nëse muskujt nuk shtrihen sa duhet për shkak të mungesës së lëvizjes, muskujt shkurtohen dhe "ngjiten së bashku". Kjo jo vetëm që mund të çojë në tension dhe dhimbje, por pas një periudhe të caktuar kohe mund të kufizojë ndjeshëm lëvizshmërinë. Ky problem mund të kundërshtohet duke u shtrirë. Duke u shtrirë,… Shtrijeni muskujt e shpinës me ushtrime specifike | Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

Cilat makineri janë të përshtatshme për stërvitjen e muskujve të shpinës? | Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

Cilat makina janë të përshtatshme për stërvitjen e muskujve të shpinës? Sipas një thënieje, "një shpinë e fortë nuk njeh dhimbje". Ka shumë të vërteta në këtë thënie: sepse shpesh shkaqet e problemeve të shpinës janë muskujt e shpinës që janë zhvilluar shumë dobët. Kushdo që dëshiron të zhvillojë këta muskuj në mënyrë të synuar, duhet të… Cilat makineri janë të përshtatshme për stërvitjen e muskujve të shpinës? | Si mund t’i forcoj muskujt e shpinës?

Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Në aktivitetet kryesisht sedentare, të tilla si në tavolinën e zyrës, shpesh përdoret një qëndrim i njëanshëm, i shembur dhe i rrumbullakosur, i cili mund të çojë në probleme posturale dhe dhimbje shpine për një periudhë më të gjatë kohore. Në planin afatgjatë, muskujt e shpatullave, qafës dhe shpinës si dhe muskujt e barkut mund të përkeqësohen dhe… Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Ushtrime: kundër një gunga | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Ushtrime: kundër një kërcimtari kërcues Ski Rrotullues në karrigen e zyrës Duke qëndruar në këmbë Ushtrime të tjera kundër një kërcus mund të gjenden në artikujt: Pozicioni fillestar: ulur në një karrige zyre, pjesa e sipërme e trupit është e përkulur përpara, krahët janë shtrirë pak prapa pranë trupit, pëllëmbët e… Ushtrime: kundër një gunga | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Gjimnastikë | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Gjimnastika e Qafës së Qafës Pema Përkulja Përpara Ushtrimi i viçit Ushtrime të tjera mund të gjenden në artikullin Ushtrime mobilizimi nga fizioterapia Ekzekutimi: vendosni të dy duart mbi supet dhe rrethoni të dy supet për 30 sekonda përpara dhe prapa Ekzekutimi: Njëra këmbë qëndron, këmba tjetër mbështetet në këmba e poshtme ose gjuri i këmbës… Gjimnastikë | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime