Roll Fascial - Quadriceps

"Rrokullisja Fascial - Kuadriceps" Ngjituni në dysheme në mbështetësen e përparme. Vendoseni rrotullën nën kofshët tuaja. Pamja drejtohet poshtë. Rrokulliseni veten rreth 10 herë nga ijë në nyjen e gjurit. Presioni rritet duke goditur njërën këmbë mbi tjetrën. Vazhdoni me ushtrimin tjetër

Trajnim fascial - ekstremiteti i poshtëm

"Fascia - ekstremiteti i poshtëm" Forca dhe fleksibiliteti i fascisë së ekstremiteteve të poshtme janë të trajnuar mirë me ushtrime kërcimi. Për ta bërë këtë, qëndroni me gjunjët e përkulur në rreth 100 °, të gjerë në ijë. Nga ky pozicion ju hidheni fuqishëm lart. Krahët drejtohen lart përgjatë anëve të trupit. Kur zbarkoni, sigurohuni që… Trajnim fascial - ekstremiteti i poshtëm

Rrotullim i shkëlqyeshëm - mbrapa

"Fascia roll - back" Në pozicionin e shtrirë në shpinë, poziciononi rrotullimin e fascisë në zonën e shpinës lumbare. Krahët e poshtëm mbështesin trupin tuaj të sipërm. Shtypni ijet tuaja lart dhe tani rrotulloni ngadalë dhe kontrolloni veten më pak cm lart e poshtë. Zonat veçanërisht të tensionuara duhet të trajtohen më shpesh. Rrokulliset mbi rrotull deri në… Rrotullim i shkëlqyeshëm - mbrapa

Trajnim Fasial në Fizioterapi

Papritmas të gjithë po flasin për fasadat. Rrotullime fasciale, stërvitje fascial, dhimbje nga fasciae, fascia të ngjitura ... Por çfarë fshihet në të vërtetë pas këtij termi? Bëhet fjalë për shtresa të indit lidhës të cilat, si një sistem i vazhdueshëm, lidhin të gjitha strukturat e trupit tonë, të tilla si muskujt, kockat dhe gjithashtu organet. Këto magji mbajnë gjithçka në vend, por… Trajnim Fasial në Fizioterapi

Ushtrime me dhe pa rol | Trajnim Fasial në Fizioterapi

Ushtrime me dhe pa rol Trajnimi fascial përfshin lëvizje të mëdha, duke lëvizur zinxhirë të tërë të muskujve dhe kështu shtigje fascial. Për t'i forcuar, shtrirë dhe liruar këto në masën e tyre të plotë. Sportet tipike tashmë të njohura që stërvitin fascia janë, për shembull, yoga ose Pilates - lëvizje të mëdha që përfshijnë forcimin dhe shtrirjen. Cat's HumpA klasike… Ushtrime me dhe pa rol | Trajnim Fasial në Fizioterapi

Roll Fascial - Gluteus

"Fascia Roll - Gluteus" Uluni në rrotullën e fascisë. Një këmbë dhe të dy duart ju mbështesin në këtë pozicion. Vendoseni këmbën në kofshën e këmbës mbështetëse. Në këtë pozicion, rrokullisni gjysmën e vitheve për rreth 1 minutë. Vazhdoni me ushtrimin tjetër

Roll Fascial - Këmba

"Fascia roll - këmbë" Fasciae të tensionuara nën këmbë zgjidhen shumë mirë me një top fascie. Për ta bërë këtë, vendoseni topin e fashës (mund të jetë gjithashtu një top tenisi/top i verdhë) nën këmbë ndërsa qëndroni në këmbë ose ulur. Mos e vendosni të gjithë peshën në top. Rrokullisni topin nga përpara në prapa, nga… Roll Fascial - Këmba

Rrotull Fascial - qafa

"Fascia Roll - Qafa" Në pozicionin e shtrirë në shpinë, poziciononi rrotullën e fascisë mbi tehet e shpatullave. Përdorni të dyja këmbët për të ngritur ijet tuaja lart. Rrotulloni ngadalë dhe kontrolloni veten më pak cm lart e poshtë. Rrotulli fascial nuk duhet të shtypë në shpinë cervikale. Ndaloni shkurt në zonat veçanërisht të tensionuara derisa tensioni të lirohet… Rrotull Fascial - qafa