Ushtrime të Sindromës së Patelës që Ndihmojnë

I ashtuquajturi sindromi i tendinit patellar është një simptomë tipike e mbingarkesës në gjurin e poshtëm, që ndodh kryesisht tek atletët. Termi gju kërcyes përdoret gjithashtu në mënyrë sinonime. Për ta bërë fjalën më të kuptueshme - patella është termi teknik latin për kapakun e gjurit, maja e patellarës është fundi i poshtëm i patella. Një sindromë është… Ushtrime të Sindromës së Patelës që Ndihmojnë

Përmbledhje | Ushtrime të Sindromës së Patelës që Ndihmojnë

Përmbledhje Tendiniti patellar prek shpesh atletët e rinj, por me masat e duhura mund të trajtohet në mënyrë konservative në shumicën e rasteve. Kirurgjia është e rrallë e nevojshme. Nëse shkaku i mbingarkesës zbulohet dhe trajtohet me bashkëpunimin e pacientit me mobilizimin, shtrirjen, koordinimin dhe ushtrimet e fitnesit, stërvitja pa dhimbje mund të arrihet me sukses. Si nje … Përmbledhje | Ushtrime të Sindromës së Patelës që Ndihmojnë

Sindroma e tipit Patellar - Ushtrimi 1

Mobilizimi: Vendoseni veten në një pozicion të shtrirë në shpinë. Shtrëngoni gishtërinjtë dhe gjunjët dhe shtrini përsëri. Këmba tjetër mund të punojë ose paralel ose në drejtim të kundërt. Thembra mbetet e fiksuar vazhdimisht në dysheme. Për të rritur lëvizshmërinë, këmba ngrihet dhe alternohet në kënd dhe shtrihet nga pozicioni i shtrirë në shpinë… Sindroma e tipit Patellar - Ushtrimi 1

Sindroma e tipit Patellar - Ushtrimi 2

Ushtrimi shtrirës: Për shtrirje nga kofsha e përparme, qëndroni në njërën këmbë dhe kapni këmbën e lirë në nyjen e kyçit të këmbës. Tërhiqeni atë drejt vitheve, mbajeni trupin e sipërm të drejtë dhe shtyjeni ijën përpara. Mbajeni shtrirjen për 10 sekonda dhe më pas përsëriteni në secilën anë. Vazhdoni në ushtrimin tjetër.

Sindroma e tipit Patellar - Ushtrimi 3

Forcimi: Shtrihuni në shpinë, Theraband është i lidhur rreth tabanit të këmbës tuaj, secila dorë mban një fund. Të dyja palët janë sjellë në tension. Tani shtrini këmbën kundër tensionit. Kjo lëvizje stërvit koncentricitetin, pra tkurrjen e kofshës së përparme. Tani përkulni këmbën përsëri shumë ngadalë. Muskuli duhet… Sindroma e tipit Patellar - Ushtrimi 3

Përmbledhje | Ushtrime kundër një luksacioni patella

Përmbledhje Meqenëse zhvendosja e patelës shpesh ndikohet nga faktorë anatomikë, është së pari e nevojshme të bëhet një raport i detajuar i statusit në mënyrë që të korrigjohen faktorët e mundshëm të rrezikut siç janë çekuilibrimet muskulare ose keqpozicionet e boshtit të këmbës përmes trajnimit të synuar. Nyja e gjurit duhet të ruajë ose rifitojë lëvizshmërinë e tij të plotë, e cila mund të arrihet me anë të… Përmbledhje | Ushtrime kundër një luksacioni patella

Prishja e ligamentit kryq - operacion apo jo? | Ushtrime për këputje të ligamentit të kryqëzuar

Ruptura e ligamenteve kryqëzuese - kirurgji apo jo? Një këputje e ligamentit të kryqëzuar është një nga dëmtimet më të zakonshme sportive. Ka 2 ligamente kryqëzuese në gju, ligamenti i kryqëzuar i përparmë dhe i pasmë. Ligamenti i kryqëzuar i mëparshëm tërhiqet nga sipërfaqja e jashtme e kondilit medial në sipërfaqen e brendshme të… Prishja e ligamentit kryq - operacion apo jo? | Ushtrime për këputje të ligamentit të kryqëzuar

Dhimbje gjatë vrapimit / çiklizmit | Ushtrime me gju të një vrapuesi ekzistues

Dhimbje gjatë vrapimit/çiklizmit Gjuri i vrapuesit është një acarim i ligamentit iliotibial për shkak të mbingarkesës ose ngarkimit të pasaktë. Në fillim të vrapimit, zakonisht nuk ka dhimbje nëse ligamenti nuk është në një gjendje inflamatore akute. Dhimbja ndodh gjatë ngarkimit kur ligamenti fërkohet me kockën e kofshës përmes zgjatimeve kockore. Veçanërisht… Dhimbje gjatë vrapimit / çiklizmit | Ushtrime me gju të një vrapuesi ekzistues