Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Në aktivitetet kryesisht sedentare, të tilla si në tavolinën e zyrës, shpesh përdoret një qëndrim i njëanshëm, i shembur dhe i rrumbullakosur, i cili mund të çojë në probleme posturale dhe dhimbje shpine për një periudhë më të gjatë kohore. Në planin afatgjatë, muskujt e shpatullave, qafës dhe shpinës si dhe muskujt e barkut mund të përkeqësohen dhe… Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Ushtrime: kundër një gunga | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Ushtrime: kundër një kërcimtari kërcues Ski Rrotullues në karrigen e zyrës Duke qëndruar në këmbë Ushtrime të tjera kundër një kërcus mund të gjenden në artikujt: Pozicioni fillestar: ulur në një karrige zyre, pjesa e sipërme e trupit është e përkulur përpara, krahët janë shtrirë pak prapa pranë trupit, pëllëmbët e… Ushtrime: kundër një gunga | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Gjimnastikë | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Gjimnastika e Qafës së Qafës Pema Përkulja Përpara Ushtrimi i viçit Ushtrime të tjera mund të gjenden në artikullin Ushtrime mobilizimi nga fizioterapia Ekzekutimi: vendosni të dy duart mbi supet dhe rrethoni të dy supet për 30 sekonda përpara dhe prapa Ekzekutimi: Njëra këmbë qëndron, këmba tjetër mbështetet në këmba e poshtme ose gjuri i këmbës… Gjimnastikë | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Dhimbje shpine | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime

Dhimbja e shpinës Dhimbja e shpinës mund të ketë shumë shkaqe të ndryshme, duke përfshirë stresin psikologjik, sëmundjet psikosomatike, tensionin muskulor apo edhe problemet organike siç është hernia diskale. Në vendin e punës, qëndrimi i dobët dhe mungesa e stërvitjes shkaktojnë probleme muskulore afatgjata të cilat më pas çojnë në dhimbje shpine. Parandalimi dhe terapia më e mirë në masë të barabartë është një e mirë… Dhimbje shpine | Përmirësimi i qëndrimit në tavolinë - ushtrime