Ushtrime për hernie diskale

Në artikullin vijues do të gjeni ushtrime për shpinë qafës së mitrës, kraharorit dhe mesit. Kryeni ushtrimet ngadalë dhe në mënyrë të kontrolluar. Nëse dhimbja shfaqet gjatë njërit prej ushtrimeve, nuk duhet të praktikohet më tej. Të gjitha ushtrimet gjithashtu kryhen në të njëjtën mënyrë në fizioterapi. Ushtrime të thjeshta për… Ushtrime për hernie diskale

Fakte interesante rreth disqeve herniale | Ushtrime për hernie diskale

Fakte interesante rreth hernieve të disqeve Një disk është rreth 0.04 cm. i trashë dhe përmban lëng. Ata humbasin lëngun kur aplikohet presioni. Ky proces i përhapjes zhvillohet çdo ditë. Në rastin e një hernie diskale, pjesë të diskut dalin në kanalin kurrizor. Në këtë rast unaza fibroze e kërcit (Anulus fibrosus) copëtohet pjesërisht ... Fakte interesante rreth disqeve herniale | Ushtrime për hernie diskale

Masat e mëtejshme terapeutike | Ushtrime për hernie diskale

Masa të tjera terapeutike Për të parandaluar ose trajtuar një disk tjetër hernie, nuk duhet të keni parasysh vetëm ushtrimet shtrirëse dhe forcuese, por edhe masazhet, tryezën me hobe, kompresat e nxehta, goditjet, elektroterapinë, ergonominë e punës, një shkollë prapa ose ushtrime të jogës. Nëse ushtrimet mund të kryhen vetëm nën dhimbje, gjimnastika e ujit është një zgjedhje e mirë. Këtu, lundrimi përdoret… Masat e mëtejshme terapeutike | Ushtrime për hernie diskale

Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Meqenëse jo të gjitha masat terapeutike janë të përshtatshme në të njëjtën masë për shkak të rrethanave të veçanta të shkaktuara nga shtatzënia, theks i veçantë i kushtohet ushtrimeve të synuara që gjithashtu mund të kryhen gjatë shtatzënisë pa asnjë problem. Ushtrimet janë përshtatur posaçërisht për gruan shtatzënë dhe duhet të ndihmojnë në lehtësimin e strukturave të dëmtuara, lirimin e… Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Fizioterapi | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Fizioterapi Fizioterapia luan një rol të rëndësishëm në rast të rrëshqitjes së diskut gjatë shtatzënisë. Meqenëse rrethanat e veçanta të shtatzënisë kufizojnë mundësitë terapeutike, fizioterapia në veçanti ofron masa të ndryshme trajtimi. Këto përfshijnë aplikime të nxehtësisë dhe të ftohtit, terapi të butë manuale, masazhe relaksuese, masa lehtësuese dhe stërvitje të synuar të shpinës për të liruar dhe forcuar muskujt. …Shtë… Fizioterapi | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Lindja natyrale apo prerja cezariane? | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Lindje natyrale apo prerje cezariane? Në thelb nuk mund të bëhet asnjë deklaratë e vlefshme në përgjithësi nëse një lindje natyrale ose një prerje cezariane është varianti më i përshtatshëm në rastin e një disku të rrëshqitur gjatë shtatzënisë. Ka shumë faktorë që ndikojnë në vendimin pro ose kundër një lindjeje normale, kështu që është gjithmonë më mirë të… Lindja natyrale apo prerja cezariane? | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Lumbago | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Lumbago Lumbago shpesh shkaktohet nga një lëvizje spontane, e pakujdesshme e pjesës së sipërme të trupit. Veçanërisht kur ngriheni shpejt, mbani ngarkesa të rënda ose rrotulloni pjesën e sipërme të trupit. Zakonisht kjo ndodh në zonën e shpinës së poshtme dhe karakterizohet nga një dhimbje therëse, tërheqëse. Personat e prekur ndalojnë menjëherë çdo lëvizje dhe mbeten në një lloj… Lumbago | Ushtrime për një disk të rrëshqitur gjatë shtatzënisë

Disk i rrëshqitur - Ushtrimi 4 BWS

"Në pozicionin e shtrirë në shpinë, vendosni 2 topa tenisi ose një rrotull fascie në zonën e shpinës torakale. Një top në të djathtë dhe një top në të majtë të shpinës së kraharorit. Këmbët janë pak të përkulura dhe duart janë kryqëzuar prapa kokës. Nga ky pozicion, përkuluni ngadalë dhe shtrini shpinën në… Disk i rrëshqitur - Ushtrimi 4 BWS

Disk i rrëshqitur - Ushtrim i shtyllës së qafës së mitrës 2

"Shpina e qafës së mitrës - yawn - pozicioni fillestar" Duart kryqëzohen në sediljen pas kokës. Tani përkul kokën përpara. Me duart jepet një presion përpara (ventral), ndërsa shtyn bërrylat prapa (dorsal). Nga ky pozicion koka shtrihet ngadalë kundër rezistencës së duarve derisa të shikoni… Disk i rrëshqitur - Ushtrim i shtyllës së qafës së mitrës 2

Ushtrimi i rrëshqitjes së diskut - shpinës mesit 8

"Shpina lumbale - shtrirje në pozicionin e prirur" Gjuri i djathtë është i përkulur rreth 90 ° në pozicionin e prirur. Shtrihuni nga ky pozicion në nyjen e hipit në mënyrë që këmba e djathtë të shkojë lart drejt tavanit. Kryeni këtë ushtrim 10-15 herë. Bëni një pushim të shkurtër (10 sekonda) midis secilës prej këtyre kohëve. Më pas, kryeni ushtrimin… Ushtrimi i rrëshqitjes së diskut - shpinës mesit 8

Disk i rrëshqitur - Ushtrimi BWS 6

"BWS - Quadruped" Shko te stenda me katër këmbë. Sigurohuni që shpina juaj të jetë e drejtë. Tani shtrini këmbën tuaj të djathtë dhe krahun tuaj të majtë. Mbajeni këtë pozicion për rreth 5 sekonda. Bëni një pushim të shkurtër prej 10 sekondash. Përsëriteni stërvitjen në varësi të qëndrueshmërisë dhe forcës suaj. "Katërkëmbësh - Variacion" Nëse doni të prezantoni një… Disk i rrëshqitur - Ushtrimi BWS 6