Fizioterapi hip - Ushtrimi 2

Shtriheni ndërsa jeni ulur: Ndërsa jeni ulur, vendosni këmbën e prekur mbi tjetrën. Butësisht shtyjeni gjurin drejt dyshemesë, duke u përkulur pak përpara. Më pas do të tërhiqni vithet e jashtme. Mbajeni shtrirjen për 10 lëkura dhe përsëritni ushtrimin dy herë. Vazhdoni me ushtrimin tjetër.

Fizioterapi hip - Ushtrimi 3

"Shtrirje në pozitë të shtrirë". Ndërsa jeni shtrirë, vendoseni këmbën e prekur mbi këmbën e ngritur. Tani tërhiqeni me të dyja duart nën nyjen e gjurit këmbën në gjoks. Kjo do të krijojë një tërheqje në muskulin e jashtëm gluteal të cilin e mbani për 10 sekonda. Bëni gjithsej 3 kalime. Vazhdoni me tjetrën… Fizioterapi hip - Ushtrimi 3

Ushtrimi i hipit 5

Qeni i relaksuar: Nga pozicioni me katër këmbë, përhapni këmbën e prekur në një kënd 90 ° deri në lartësinë e shpinës. E gjithë shpina formon një vijë të drejtë. Përsëriteni përhapjen 15 herë me 3 pasime. Vazhdoni me ushtrimin tjetër.

Sindroma Piriformis - Ushtrimi 6

Rrëmbimi: Ju jeni në pozicion anësor me gjunjë të përkulur. Përhapeni këmbën sipër jush. Këmbët janë në kontakt të vazhdueshëm me njëri -tjetrin. Për ta bërë stërvitjen më të vështirë, mund të lidhni një theraband rreth gjunjëve. Përsëriteni përhapjen 15 herë me 3 kalime. Kthehu tek artikulli: Fizioterapi për Sindromën Piriformis.

Sindromi i fizioterapisë Piriformis

Dhimbja e pakëndshme në vithe dhe pjesën e pasme të kofshës shkakton të ashtuquajturin Sindromën Piriformis. Një muskul "i fryrë" piriformis shkakton presion mbi nervin e madh shiatik, i cili shkakton qepje të djegura. Në vijim, sfondi shpjegohet dhe ushtrimet dhe masat e përshtatshme nga fizioterapia shpjegohen në mënyrë që të arrihet liria nga dhimbja si… Sindromi i fizioterapisë Piriformis

Osteopatia për Sindromën Piriformis | Sindromi i fizioterapisë Piriformis

Osteopatia për Sindromën Piriformis Veçanërisht në rastin e një sindromi piriformis, shumë terapi klasike mjekësore ortodokse dështojnë. Veçanërisht terapia osteopatike nuk ka garanci suksesi, por mund të ndihmojë në rast të dështimit të fizioterapisë. Nëse osteopatia është një alternativë e arsyeshme, duhet të shqyrtohet në secilin rast individual. Përmbledhje Sindroma Piriformis, e cila është veçanërisht… Osteopatia për Sindromën Piriformis | Sindromi i fizioterapisë Piriformis

Fizioterapi hip - Ushtrimi 1

Hapni: Vendosni një rul / top tenisi magjepsës nën vithet tuaja dhe rrokullisni mbi të për maksimumin. 1 minutë. Përsëriteni këtë 2-3 herë sa të jetë e nevojshme. Ngarkesa në rul mund të dozohet nga ju vetë. Ju duhet të ndjeni një presion të qartë. Vazhdoni me ushtrimin tjetër.

Ushtrime të Sindromës Piriformis

Për të marrë nën kontroll simptomat e Sindromës Piriformis, është e rëndësishme që të prekurit të bëhen aktivë vetë. Në mënyrë që tensioni i muskulit piriformis të lirohet dhe të eliminohet në një afat të gjatë, ushtrimet shtrirëse janë provuar të jenë veçanërisht efektive. Këto ushtrime janë zakonisht relativisht të thjeshta dhe mund të jenë… Ushtrime të Sindromës Piriformis

Ushtrime për shtrirje me ndihmën e një topi tenisi | Ushtrime të Sindromës Piriformis

Ushtrime shtrirëse me ndihmën e një topi tenisi Më shumë ushtrime shtrirëse për ijet, por edhe për pjesët e tjera të trupit mund të gjenden në artikullin Ushtrime shtrirëse. Për këtë ushtrim, qëndroni në pozicionin e katërt të pasmë. Vendosni një top tenisi nën vithe dhe masazhoni muskujt piriformis me lëvizje të vogla rrethore. Kur … Ushtrime për shtrirje me ndihmën e një topi tenisi | Ushtrime të Sindromës Piriformis

Simptomat | Ushtrime të Sindromës Piriformis

Simptomat Simptomat e sindromës Piriformis janë të ngjashme me ato të shiatikut. Kjo ndodh sepse afërsia anatomike dhe ndryshimet e lidhura me sëmundjen në muskujt piriformis mund të shkaktojnë presion mbi nervat shiatikë. Të prekurit e vërejnë këtë përmes dhimbjeve të forta therëse ose tërheqëse në vithe, të cilat mund të rrezatojnë në këmbë dhe përreth… Simptomat | Ushtrime të Sindromës Piriformis

Përmbledhje | Ushtrime të Sindromës Piriformis

Përmbledhje Në përgjithësi, ushtrimet shtrirëse luajnë një rol të rëndësishëm në trajtimin e sindromës piriformis dhe në parandalimin. Ata sigurojnë që muskuli piriformis të mbetet i zhdërvjellët dhe, për shkak të efektit relaksues, jo vetëm që lehtëson simptomat, por gjithashtu kontribuon në rritjen e lëvizshmërisë dhe ushqimin më të mirë të muskujve. Shumë nga ushtrimet lehtë mund të… Përmbledhje | Ushtrime të Sindromës Piriformis